השתלת שיער

בעידן המודרני, שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב בחיי היומיום ובביטחון העצמי, נשירת שיער והתקרחות היא לא רק עניין אסתטי אלא גם מעמסה מנטלית משמעותית. אנשים רבים מתמודדים עם התקרחות בשקט, נושאים את הנטל הנפשי והחברתי בעצמם. עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום הרפואי, השתלות שיער הפכה לפתרון נגיש יותר, אפקטיבי ובעל תוצאות מרשימות עבור אלו הסובלים מנשירת שיער, ומחזיר את הביטחון העצמי והזוהר לאלפי אנשים ברחבי העולם.

הביקוש להשתלת שיער הרקיע שחקים בשנים האחרונות, מהסיבה הפשוטה: זהו טיפול פשוט יחסית לביצוע להתמודדות עם נשירת שיער או שיער דליל. תוצאותיו מצוינות ונשמרות לפרקי זמן ארוכים יחסים, במיוחד כאשר מבצע את ההשתלה מומחה מהשורה הראשונה. חשוב לא פחות – השתלת שיער פונה למכנה משותף רחב מאוד של אנשים, כשיש שיגידו שהיא מתאימה לכל אחד: גברים ונשים כאחד, מבוגרים וצעירים גם יחד.

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא תהליך רפואי המעביר זקיקי שיער מאזורים בהם השיער צומח באופן טבעי וסמיך, לרוב מהקרקפת האחורית, אל אזורים בהם חלה התקרחות או נשירת שיער. הטכנולוגיה המובילה והנפוצה ביותר לביצוע השתלות שיער היא FUE (Follicular Unit Extraction) – טכניקה המאפשרת הוצאת זקיקי שיער בודדים והשתלתם באזור הרצוי, מבלי להשאיר צלקות ומאפשרת התאוששות מהירה.

מהי שיטת FUE?

שיטת FUE היא טכנולוגיה חדישה המאפשרת השתלת שיער בצורה יעילה ובעלת תוצאות מיטביות. בשיטה זו, זקיקי השיער נלקחים אחד אחד מאיזור התרומה, בדרך כלל מאחורי הקרקפת, באמצעות כלי חד ומדויק. לאחר מכן, הזקיקים מושתלים באזור הרצוי בקפידה רבה. יתרונה העיקרי של שיטה זו הוא העדר צלקות גלויות, תהליך החלמה מהיר יותר ותוצאות הנראות טבעיות ואיכותיות.

השתלות שיער הפכה לאחד הפתרונות האידיאליים למי שרוצה לפתור בעיה של נשירת שיער באופן יעיל ואמין. עם שיטות חדשניות כמו FUE ו-FUT, והתמקדות בצרכים ובחששות האישיים של כל לקוח, NEW HAIR מציעה שירות מקצועי ואיכותי המבטיח תוצאות מרשימות וטבעיות, והכל במחירים נגישים ובליווי מלא לאורך כל הדרך.

חברת NEW HAIR מציעה

israel

השתלת שיער בישראל

שנים של ניסיון בעולם השתלות השיער בחו״ל הביאו אותנו לחיבור עם מומחים בישראל להשתלת שיער.

Remove bg.ai 1704434576127

השתלת שיער בקפריסין

אחרי שהנסיעה לטורקיה ירדה מהשולחן, הבאנו את מיטב הרופאים שלנו לחדרי הניתוח החדישים בקפריסין עם מנתחים מהשורה הראשונה.

tur removebg preview

השתלת שיער בטורקיה

אחרי שנים של השתלות שיער בטורכיה במחירים נמוכים במיוחד התחלנו להציע טיפולים במדינות נוספות, העיקר שיהיה לכל אחד הכי נוח ושתרגישו בביתץ

לפני ואחרי

לאילו אנשים מתאים הטיפול של השתלת שיער?

1. גברים הסובלים מההתקרחות הגברית

גברים הסובלים מהתקרחות אנדרוגנית (התקרחות גברית), מוצאים בהשתלת שיער פתרון אפקטיבי לשיקום השיער שאבד.

2. נשים הסובלות מדלילות שיער

נשים הסובלות מדלילות שיער במיוחד באזור הקדמי והעליון של הקרקפת יכולות להיעזר בהשתלת שיער כדי לשפר את הצפיפות והמראה הכללי של השיער.

3. אחרי פציעות או ניתוחים

אנשים שעברו פציעות, ניתוחים, או טיפולים רפואיים הכוללים צלקות באזור הקרקפת וחווים אי-צמיחה של שיער באזורים אלה יכולים להשתמש בהשתלת שיער כדי לשקם את האזור הפגוע.

4. קרחת איזורית (אלופציה)

אנשים הסובלים מהקרחה באזורים מסוימים בצורה שאינה אחידה, או קרחת אזורית שבה השיער נופל באזורים גדולים, יכולים לראות בהשתלת שיער פתרון למצבם.

5. רצון בשיפור המראה האסתטי

אנשים המעוניינים לשפר את המראה האסתטי של השיער שלהם, למשל על ידי יצירת קו שיער חדש או שיפור צפיפות השיער באזורים מסוימים, יכולים להיעזר בהשתלת שיער כדי להשיג את המראה הרצוי.

קבעו פגישת יעוץ והדרכה!

טיפול השתלת שיער מהמתקדמים בקפריסין

מתבצע על ידי צוות רפואי וותיק ומיומן
ומנתחים פלסטיים מהמובילים והמומלצים באירופה 

1. אבחון והתאמת טיפול

על מנת לבדוק התאמה להליך השתלת השיער נצטרך תמונות ברורות של האזור המקריח על מנת שהרופא יאבחן ויתכנן את ההשתלה ושל כמות זקיקי השיער הנדרשים.

2. הליך השתלת שיער

על מנת לשמור על לקוחותינו הצבנו את הסטנדרטים הכי מחמירים בעולם בהתאם לפרוטוקולים של הליך בתוך בית חולים, עם צוות אחיות קבוע, לא יותר מ-2 מטופלים ביום והכי חשוב פתיחת ערוצים עם הרופא בעצמו.

3. השתלת שיער בקפריסין

מרגע הנחיתה אנו נדאג להעברות הלוך וחזור בעזרת נהג צמוד. בית המלון בו תשהו במהלך הטיפולים הינו ברמת חמישה כוכבים במיקום -הכי טוב בטורקיה, במרחק של כ-500 מטרים מהמרפאה.

4. חזרה מהירה לשגרה!

אם אתם חושבים שפה הסתיים המסע שלנו יחד, אתם טועים 🙂 אנחנו נתקשר, נדריך ונלווה אתכם עד לתוצאה הסופית. אנחנו מטפלים בכל מטופל ביד רמה וברצינות הדרושה ועושים הכל כדי שהחוויה שלו תהיה מושלמת.

לקוחות שעברו השתלה מספרים

דילוג לתוכן