השתלת שיער באיזורי הגוף

השתלת שיער באזורי הגוף

המטרה העיקרית של השתלת שיער היא די  ברורה לכל: להשתיל שיער "חדש" וטבעי ככל האפשר באזורים בגוף בהם חלה נשירת שיער, חלקית או מלאה.

עם התפתחות הטכנולוגיה ושדרוג השיטות להשתלת שיער, גדלו בצורה משמעותית האפשרויות בתחום. בעוד שבעבר השתלת שיער נתפסה בעיקר כפיתרון המתאים בעיקר להתקרחות מאסיבית באזור הקרקפת, כיום ידוע שזהו רק אחד מבין התרחישים בהם אפשר להיעזר בהשתלה על מנת להתמודד עם מחסור בשיער.

ראש

כשמדברים על השתלת שיער, הן בקרב גברים והן בקרב נשים, רוב האנשים מעלים לנגד עיניהם השתלת שיער בראש. לא קשה להבין מדוע, כאשר זהו האזור בו פוטנציאל הנשירה גבוה במיוחד עקב גורמים תורשתיים, הורמונליים ועוד. בנוסף לכך שיער הראש הוא אחד מכרטיסי הביקור העיקריים במראה החיצוני שלנו, גם מכיוון שזוהי בעיה שקשה עד בלתי אפשרי להצניע מבלי שמבצעים בה טיפול כזה או אחר.

השתלת שיער בראש נעשית כיום במכלול שיטות, ובעיקר FUE, FUT ו-DHI. חשוב לשים לב לכך שברוב המקרים השתלת שיער מגופו של אדם אחר תידחה, ולכן האתגר הוא למצוא אזורים בגוף הגבר או האישה בהם יש שיער מספק לביצוע ההשתלה. במקרה של שיער הראש ייתכן שיהיה צורך בהשתלה מאסיבית יחסית, ולכן נדרש תכנון מקיף ומחשבה בבחירת השיטה ואופן הביצוע המתאימים ביותר לגבר.

השתלות שיער בשיטות FUT, FUE:

FUT

מפרצים

מפרצים הם מהרעות החולות של ההתקרחות הגברית, ואחת הסיבות המרכזיות המביאות לצורך בהשתלת שיער. נשירת שיער זו, הנקראת גם "אלופסיה אנדרוגנית", מיועדת להשלים את השיער החסר באזור המפרצים (בחלק הקדמי של הקרקפת) – ובכך יוצרת מראה שיער שופע, בריא וצעיר פי כמה.

הבחירה בשיטה הספציפית של השתלת שיער במפרצים תתבצע על פי כמה פרמטרים מרכזיים, ובכלל זה מצב השיער באזורים אחרים של גוף הגבר, דרגת החומרה של הבעיה וכמובן שגם הרצונות שלו והתקציב שהוא יכול להקדיש למשימה. גם במקרה הזה שלוש השיטות העיקריות המשמשות להשתלת שיער הן המתאימות לביצוע המלאכה.

גבות

גברים ונשים רבים סובלים מנשירת של שיער הגבות, או לחלופין מכך שהן מפסיקות לצמוח בשלב מסוים של חייהם. כך או כך מדובר בפגם אסתטי לא מבוטל: הגבות הרי בולטות במשוואת המראה החיצוני שלנו וגם משפיעות רבות על ההבעה ואופן התקשורת שלנו עם הסביבה.

השתלת שיער בגבות תתבסס לרוב על שיער מקרקפת האדם המבצע את הטיפול, בהנחה שיש שם מספיק שיער כמובן. ברמה הכללית מדובר בתהליך הדורש מיומנות גבוהה מצד הגורם המבצע את ההשתלה, וזאת עקב הרגישות של הגבות והעובדה שאין יותר מדי אפשרויות תמרון במיקום ההשתלה. לכן, כאשר פונים למומחה השתלת שיער חשוב לוודא שיש לו אכן את המיומנות והניסיון בביצוע השתלות מהסוג הזה.

זקן

טיפוח הזקן הוא אחת הבשורות האסתטיות המשמעותיות של השנים האחרונות, שעה שיותר ויותר גברים מספרים את הזקן בדרגת חשיבות שאינה פוחתת מזו של שיער הקרקפת שלהם. מראה מזוקן כיום הוא אופנתי, מעוצב ומרשים לכל הדעות, אבל לגברים רבים נקודת הפתיחה לכך בעייתית. אם השיער באזור הזקן דליל אצלם מראש, או אינו צומח בקצב מספק, המראה המזוקן האטרקטיבי מתרחק מהם שנות אור.

החדשות הטובות הן שגם כאן יש כמה פתרונות, שהפכו ליעילים הרבה יותר במרוצת השנים.

השתלת זקן היא תהליך לגיטימי ומבוקש כיום, המאפשר לגברים לקבל תוספת נכבדה למראה הפנים שלהם – תוספת שהיא טבעית, מלאה ומרשימה בכל קנה מידה. גם במקרה הזה חשוב לפנות למומחה בעל שם, על מנת שיוכל לבצע את ההשתלה ברמת הדיוק הגבוהה הנדרשת ולספק תוצאות הנשמרות לאורך זמן.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

שאלות ותשובות – השתלת שיער: כל מה שרציתם לדעת

pay
דילוג לתוכן