השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים

במשוואה האסתטית הנוכחית של גברים, שיער מלא ושופע נחשב בריא, חיוני ויפה יותר. הבעיה מתחילה כאשר השיער מתחיל לנשור ולהיעשות דליל יותר, לרוב עקב ההזדקנות אבל לעיתים מסיבות שונות בתכלית.

ההתקרחות הזו פוגעת במראה החיצוני אך גם בהרגשה הפנימית של הגבר, שמחפש אחר פתרונות שיחזירו את המראה המלא לשיער – ורצוי בצורה טבעית ככל שניתן. כאן בדיוק נכנסת לתמונה השתלת שיער בגברים, אשר המאפיינים והיתרונות שלה יובאו במאמר הנוכחי.

ההתקרחות הגברית

כמה גברים סובלים מהתקרחות?

נתוני הפתיחה, למרבה הצער, אינם מעודדים במיוחד עבור בני המין החזק. אחוז גבוה יותר של גברים מאבד את שיער ראשו בהשוואה לנשים (כ-70% לעומת כ-40%, על פי חלק מההערכות). בדרך כלל זה יקרה בסביבות גיל המעבר, ובעיקר בגיל הזהב, אולם יש גברים אצלם הבעיה מופיעה בשלב מוקדם הרבה יותר של חייהם.

ככל שנשירת השיער תתרחש בגיל צעיר יותר כך ייתכן שחוסר הנוחות הנובע ממנה יעלה, אם כי כמובן זהו לא מדע מדויק. התחושה האישית של הגבר, או אפילו המסרים שהוא מקבל מהסביבה המקיפה אותו, עשויים להשפיע על התמונה.

bg 9 e1702970114593

דפוס ההתקרחות אצל גברים

למרות שמאפייני וממדי ההתקרחות משתנים מגבר לגבר, הדפוס השכיח של התקרחות גברית הוא הדרגתי.

תחילה הגבר ייאבד את השיער שבחלקו הקדמי של הראש, בסמוך לרקות. משם הנשירה תמשיך עם הזמן לחלקים האחוריים יותר של הקרקפת.

עם זאת ייתכן דפוס נוסף, בו השיער באזור הקודקוד והצדעיים יהפוך להיות צפוף הרבה פחות – ובמקביל צמיחת השיער בצדי הקרקפת ובחלק האחורי שלה תהיה פחות או יותר תקינה.

mature man going through follicular unit extraction process 1

קבל את השיער שאתה רוצה היום!

ממה נובעת ההתקרחות?

השאלה העיקרית שגברים רבים הסובלים מהתקרחות מעלים היא "למה דווקא אנחנו?". התשובה לכך עשויה גם כן להשתנות מגבר לגבר, ולא תמיד ידועה באופן מלא, אם כי בחלק גדול מהמקרים מדובר בשילוב של כמה גורמים. הראשון שבהם הוא תורשתי, כלומר, גבר אשר במשפחה שלו יש היסטוריה של נשירת שיער.

לצד זה הנשירה עלולה להיות קשורה לשיבושים הורמונליים שחלים על הגבר, בעיקר בתקופות של חוסר איזון – גיל המעבר למשל. עוד מצאו מחקרים כי מחלות שונות, דוגמת מחלות לב, השמנה, סוכרת או ערמונית מוגדלת, עלולות להביא בין השאר לנשירת שיער.

stylish bearded man likes new haircut 176420 18794

השתלת שיער כפתרון להקרחה

כיום מוצעים טיפולים שונים להתקרחות בקרב גברים, לרבות תכשירים מקומיים שונים, כדורים וכמובן שגם השתלת השיער בה מתמקד המאמר הנוכחי.

חשוב להדגיש שמציאת פתרון לשיער הדליל היא צעד מומלץ על רקע המחקרים שמצביעים על שיפור בתחושה האישית של הגברים ואפילו ברמת המשיכה שלהם בקרב בנות המין היפה שעברו טיפול.

בשנים האחרונות, הביקוש גבוה במיוחד לטיפולי השתלת שיער לגברים. השתלת השיער מתאימה כמו כפפה ליד לדפוסי ההתקרחות הגברית, בעיקר במקרים של נסיגת קו השיער הקדמי, ופונה במקביל למכנה המשותף הרחב ביותר של גברים.

טיפולי השתלת שיער לגברים עברו שדרוג משמעותי עם הזמן בזכות התפתחות הטכנולוגיות, כניסתן לתמונה של שיטות חדישות והתפתחות משמעותית של השיטות הקיימות.

man getting hair loss treatment 1

קבל את השיער שאתה רוצה היום!

סיכום

כיום מוצעות כמה שיטות ששינו את חוקי המשחק בתחום, החשובות שבן הן FUE, FUT ו-DHI. למרות שכל אחת מהשיטות האלה דורשת הרחבה משל עצמה, השורה התחתונה מעודדת בכל קנה מידה: התוצאות של השתלת שיער כיום הן מהמרשימות ביותר שתמצאו, כאשר המראה המתקבל הוא טבעי ומלא ככל האפשר.

חשוב לא פחות הוא שהתוצאות עשויות להישמר לפרקי זמן ארוכים במיוחד. אחוזי ההצלחה של הטיפול יהיו גבוהים במיוחד כאשר לא מתפשרים בגורם שמבצע את התהליך או בשיטה הנבחרת, אלא בוחרים במומחים בעלי שם עולמי.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על:

הכירו את ד"ר אילקר אפאידין – מומחה להשתלות שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

שאלות ותשובות

שיטת DHI (Direct Hair Implantation) היא אבולוציה של שיטת FUE, שבה הזקיקים מושתלים ישירות באזור הקבלה ללא צורך ביצירת חריצים מראש. זה מאפשר השתלה מדויקת יותר של הזקיקים בזוויות ועומקים מדויקים, מה שמבטיח מראה טבעי וצפיפות גבוהה יותר.

שיטת הרגנרציה עצמית משלבת השתלת שיער עם טכנולוגיות רגנרטיביות, כמו טיפולי PRP או שימוש בתאי גזע, כדי לעודד ריפוי וצמיחת שיער חדשה. יתרונותיה כוללים שיער בריא יותר, צפיפות משופרת ותוצאות ארוכות טווח, תוך שמירה על המראה הטבעי של השיער.

רובוטיקה ובינה מלאכותית מבצעים חילוץ והשתלה של זקיקי שיער בדיוק ובמהירות רבה, תוך מזעור פגיעה בעור והקטנת הסיכוי לטעויות אנושיות. הם מאפשרים אנליזה מדויקת של צפיפות השיער וזוויות ההשתלה, מה שמוביל לתוצאות מיטביות.

תשובה: שימוש בכלים עשויים מספיר בשיטת Sapphire FUE מאפשר חתך דק ומדויק יותר בעת יצירת החריצים באזור הקבלה, מה שמפחית את הטראומה לעור, מקטין את הדלקת ומאיץ את תהליך ההחלמה. כתוצאה מכך, המטופלים חווים פחות כאבים ומקבלים תוצאות שנראות טבעיות יותר בזמן קצר.

דילוג לתוכן