טיפול בהתקרחות ונשירת שיער

טיפול בנשירת שיער

בעבר, רבים התייחסו להתקרחות ולנשירת שיער כ"גזירות גורל", מצב נתון שאפשר אולי לטשטש בחלק מהמקרים אבל לא לפתור בצורה יעילה. בכך הם למעשה השלימו עם הפגיעה שטומנים בחובם מצבים מהסוג הזה, לרבות הפיכת המראה החיצוני לאטרקטיבי הרבה פחות (יש שיגידו למבוגר פי כמה), ירידה בביטחון העצמי ועוד.

כדי להוסיף למורכבות, נראה שישנם מכלול גורמים שעלולים להביא להתקרחות או להאיץ אותה: הגיל הוא פקטור מרכזי, כאשר בדרך כלל השיער נעשה דליל ככל שהאדם מזדקן. לכך ניתן להוסיף גורמים גנטיים, הורמונליים, גופניים (למשל מחלות אחרות שהאדם סובל מהן) ואפילו השפעות של אורח החיים, התזונה והמצב הנפשי של האדם.

החדשות המעודדות הן שבמהלך השנים השתנו דברים רבים בעולם הטיפולים הקוסמטיים. טיפול בנשירת שיער הפך להיות פופולרי פי כמה בהשוואה לעבר, שיטות חדשות נכנסו לתמונה בעוד שאחרות ותיקות יותר עברו הליכי שדרוג ושיפור.

תכשירים, תרופות ומה שביניהם

תכשירים מקומיים לטיפול בנשירת שיער

עם הזמן, כשהתפתחו שיטות טיפול חדשות גדלה המודעות לחסרונות של חלק מהשיטות שהיו מקובלות בעשורים האחרונים.

תכשירים מקומיים למשל מגיעים במינונים שונים. בצד החיובי, הם עשויים להגדיל את צמיחת השיער בעשרות אחוזים. הבעיה היא שרשימת החסרונות, כך נראה, ארוכה אפילו יותר: האדם המטופל צריך למעשה להקדיש זמן למריחת התכשירים מדי יום, ולרוב אפילו כמה פעמים ביום.

התכשירים טומנים בחובם תופעות לוואי אפשריות (דוגמת שיער דביק, יובש או גירויים על פני הקרקפת), ואינם יעילים בכל מצבי ההתקרחות: במצבים של התקרחות גברית, לדוגמה, ישנם פתרונות מתאימים הרבה יותר.

small plant near various cosmetics bottles

תרופות מרשם לטיפול בנשירת שיער

את הסקירה אנחנו ממשיכים עם טיפולים תרופתיים, אשר ניתנים אך ורק בעצת רופא מטפל ובהסכמתו, כטיפול בנשירת שיער והתקרחות באמצעות טיפול נקודתי בתהליכים המתרחשים בגוף ובהורמונים האחראיים לשיבוש בפעילות השיער.

אמנם התרופות נחשבות לאפקטיביות בכל קנה מידה וגם פשוטות יותר לשימוש מאשר התכשירים, אולם תופעות הלוואי שלהן משמעותיות פי כמה: כך למשל נמצא כי חלק מהתרופות בהן נעשה שימוש עלולות במצבים מסוימים לפגוע בתפקוד המיני או אפילו להגדיל את הסבירות למצבים מורכבים של סרטן הערמונית בקרב גברים.

young brunette female nurse showing bottle with pills isolated

קבל את השיער שאתה רוצה היום!

היתרונות של השתלת שיער

למה לעשות השתלת שיער

השתלת שיער היא טיפול בנשירת שיער והתקרחות שזוכה לעדנה של ממש בשנים האחרונות, בין השאר עקב הפיכת המקצוע לאומנות של ממש – וזאת בדמות שיטות חדישות ומשודרגות להשלמת המשימה.

מומחים בעלי שם עולמי בתחום השתלות השיער פועלים בישראל ובעולם, בעיקר בקפריסין וטורקיה הנחשבות למעצמות המרכזיות בתחום.

מומחים אלו מבצעים, פשוטו כמשמעו, את ההשתלה בצורה הטבעית והמרשימה ביותר שאפשר לצפות לה. לכן חשוב מאוד להשקיע מאמצים ראויים בבחירת הגורם הרפואי המטפל, ולא להתפשר אלא לבחור ברופא אשר שמו הולך לפניו בתחום בישראל ובמדינות רבות אחרות בעולם.

השתלת שיער

השתלת שיער כפתרון להקרחה

השתלת שיער אידיאלית במיוחד כטיפול בנשירת שיער והתקרחות גברית טיפוסית, אולם עשויה להתאים בשלל מצבים אחרים. את השיער לוקחים בדרך כלל מחלקים אחרים בקרקפת, אם כי ניתן בחלק מהשיטות להתבסס על השיער הקיים באזורים אחרים בגוף. בכל אופן הדגש הוא על שימוש בשיער של האדם המושתל, ולו עקב הצפי שהגוף שלו ידחה שיער מושתל שהמקור שלו הוא בגוף אחר.

חשוב לציין כי ידועות כיום כמה שיטות אפשריות לביצוע השתלת שיער כטיפול בנשירת שיער. לכן גם לאחר שמחליטים שזהו הכיוון הכללי, נדרשת עדיין מחשבה לגבי שיטת הטיפול הספציפית והמומחה אליו פונים.

הגורם הרפואי החולש על התהליך אמור להמליץ על השיטה האידיאלית לדעתו במקרה נתון, וזאת על פי דפוסי ההתקרחות ונשירת השיער, האזורים בגוף בהם הדבר מתרחש, ממדי הנשירה, מאפיינים גופניים אחרים של האדם וכמובן שגם התקציב שהוא יכול או מעוניין להקדיש למשימה.

man getting hair loss treatment 1

קבל את השיער שאתה רוצה היום!

סיכום

התקרחות ונשירת שיער הן תופעות נפוצות המשפיעות על גברים ונשים כאחד בשלבים שונים של החיים. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, כולל גנטיקה, שינויים הורמונליים, מצבים רפואיים, תזונה לקויה וגם לחץ. התוצאה היא פגיעה בביטחון העצמי ובתחושת הנוחות עם המראה החיצוני, מה שמוביל לחיפוש אחר פתרון וטיפול בנשירת שיער שיהיה יעיל ומקצועי. מרפאת NEWAGE, "עידן חדש להשתלות שיער", מתחייבת לספק עבורכם את טיפול השתלת השיער מהמתקדמים בעולם, על מנת לספק תוצאות מושלמות וטבעיות לכל מטופל.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל את השיער שתמיד רציתם!

stylish bearded man likes new haircut 176420 18794

שאלות ותשובות

שיטת DHI (Direct Hair Implantation) היא אבולוציה של שיטת FUE, שבה הזקיקים מושתלים ישירות באזור הקבלה ללא צורך ביצירת חריצים מראש. זה מאפשר השתלה מדויקת יותר של הזקיקים בזוויות ועומקים מדויקים, מה שמבטיח מראה טבעי וצפיפות גבוהה יותר.

שיטת הרגנרציה עצמית משלבת השתלת שיער עם טכנולוגיות רגנרטיביות, כמו טיפולי PRP או שימוש בתאי גזע, כדי לעודד ריפוי וצמיחת שיער חדשה. יתרונותיה כוללים שיער בריא יותר, צפיפות משופרת ותוצאות ארוכות טווח, תוך שמירה על המראה הטבעי של השיער.

רובוטיקה ובינה מלאכותית מבצעים חילוץ והשתלה של זקיקי שיער בדיוק ובמהירות רבה, תוך מזעור פגיעה בעור והקטנת הסיכוי לטעויות אנושיות. הם מאפשרים אנליזה מדויקת של צפיפות השיער וזוויות ההשתלה, מה שמוביל לתוצאות מיטביות.

תשובה: שימוש בכלים עשויים מספיר בשיטת Sapphire FUE מאפשר חתך דק ומדויק יותר בעת יצירת החריצים באזור הקבלה, מה שמפחית את הטראומה לעור, מקטין את הדלקת ומאיץ את תהליך ההחלמה. כתוצאה מכך, המטופלים חווים פחות כאבים ומקבלים תוצאות שנראות טבעיות יותר בזמן קצר.

דילוג לתוכן